2013. május 12., vasárnap

Benzingőz után démonvadászat

Sziasztok!

Mielőtt kitérnék legújabb művemre, szeretném megköszönni mindenkinek, aki elolvasta a MetalGunt. Hát mondtak jót rosszat, ahogy ez lenni szokott, de leginkább az egyik olvasó által említett lekezelőségemet említeném meg. Nos, én egyáltalán nem lekezelésnek szántam, és így, hogy jelenleg csak te érzed így az olvasók közül, ezért még nem fogok határozott lépéseket tenni, mert egy másik olvasónak meg tetszett, hogy így "kirohanok" az olvasók felé. Mindenkinek pedig nem tudok maximálisan jót tenni, én minden erőmmel azon ügyködök, hogy élvezzétek azt, amiket produkálok, akárcsak a mostani, Adelassal írt közös projektem. A Démonvadászok - Az elátkozottakat. Ebből feltettem most a prológust, ami egyfajta bevezetőnek is lehet szánva, valamint az első két fejezetet, amivel kettesével fogok haladni. Hogy miért? Mert felváltva írjuk a fejezeteket, és ez talán így valamivel jobb összhatást mutat. Az első fejezetet én írtam, a másodikat pedg Adelas. A harmadik majd megint az én munkám lesz, a negyedik az övé és így tovább, szóval ilyen váltott műszakba. Na de nem lököm itt a krumplit meg a rizsát tovább, jó olvasást, megtaláljátok jobb oldalt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése