2013. május 11., szombat

Tiszteletem! (Meg sportszeletem)

Bizony jól látod, épp világuralmi terveim készülök megvalósítani! Háháháá :D Na de ehelyett a hülyeség helyett lesz ám hamarosan regényfejezetek is feltöltve. Na de mit is kell tudni rólam. Főleg fantasy stílusban írok, de nem vetem meg az akciót sem. Lényegében ez a két műfaj az erősségem, ezért itt kamatoztatom a tudásomat, de nagyon szeretem a száguldás világát, ezért ne lepődjetek meg, ha netán egy ilyen jellegű írással is összetalálkoztok majd. Lehet, hogy bővítem majd a profilt és több mindennel fogok foglalkozni itt az oldalon, de lehet, hogy egy lusta dög leszek - nagy rá az esély xD - és marad így nagyjából minden. Ezen kívül szeretek yuri műfajban is írni. Aki nem tudná mi az, annak most itt a remek alkalom hogy meg tudja. Olyan erotikus és/vagy szerelmi történet, ahol két lány testi és lelki vágya teljesül vagy nem teljesül be. Ami nálam nem öncélú fülledt erotikába megy át, hanem körítek mellé azért történetet is. Szerintem kezdésnek ennyi meg is felel, remélem sokan jöttök majd hozzám olvasni! ^^ Most pedig ahogy a P.O.D. együttes is énekli: Goodbye for now!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése