2013. október 19., szombat

Démonvadászok - 14. fejezet

Tizennegyedik fejezet
Makoto:

A fura mérkőzés után megint engem hívnak be a ringbe.

               HÖLGYEIM ÉS URAIM! ITT AZ ELŐDÖNTŐBE JUTÁS MÁR A TÉT! ENNEK MEGFELELŐ OVÁCIÓVAL FOGADJÁK KÖVETKEZŐ VERSENYZŐINKET. AZ BAL SAROKBAN, YAMAMURA AKIMO-T!
A szólított fél egy fekete, klasszikus értelembe vett ninja ruhában szaltozik be a pályára. Megáll a ring közepén, és valami furcsa hullámmal söpör végig, ahogy teljesen körbe forgja a ringet.
               HUH! AZ EMBER ÚGY ÉRZI, MEGÁLL AZ IDŐ, IGAZ?!
Most már mindent értek. Tehát egy illuzionista ninja. Na ilyennel se találkoztam még. Képes elhitetni veled, hogy lelassult vagy megállt az idő.
               NEM LESZ EZÉRT KÖNNYŰ DOLGA ELLENFELÉNEK, AKI EDDIG KIVÁLÓAN HARCOLT ÉS REMEKELT A MEZŐNYBE. BÁR ÚGY TŰNIK, A HÖLGY ELLENFELEK NÉMILEG ÉS NEMILEG - UGYE ÉRTED, STU? - szól oda a kommentátortársának, én csak a fejem fogom a „poén” hallattán. - MEGFOGJA ZENÜNKET, DE LÁSSUK, MIRE JUT A TŰZRÓL PATTANT FIÚNK.
               JOBB LENNE, HA MEGINNA EGY KIS TÜZES VIZET! - harap rá a dologra a Stu-nak nevezett férfi. Ez már fizikailag fáj.
               DE NE IS CSIGÁZZUK TOVÁBB A KEDÉLYEKET, JÖJJÖN, AMINEK JÖNNIE KELL! JÖJJÖN ZENNKORIIIIIII MAKOTOOOOOOOOOOOOO!
Őrjöngés tör ki az arénában a nevem hallatán. Nem tudom, mitől lettem ilyen népszerű, de egy-egy visszaintést megengedtek. Még egy kicsit tapsolok is a kezemmel a fejem felett, hogy viszonozzam a nézők buzdítását. Ennyi még nekem is belefér.
Az ellenfelem mélyen meghajol, majd kis idő múlva újra felegyenesedik. De amint ez megtörténik, azonnal a hátam mögött találom. Szóval ennyire gyors. Továbbra is elszántan tekintek felé.
               Meglepődtél, igaz? - mondja suttogva a fülembe. - Én vagyok az idő ura. Holott pedig azt hitted, hogy ilyen gyors vagyok, igaz?
Ó, már el is felejtettem, hogy csak az érzékeimmel játszik. Meg a dobhártyámmal. Utálom, ha ennyire beleállnak az aurámba. Kevés embertől tűröm el. Ismeretlenektől abszolút nem. Hirtelen arcba könyöklöm, majd átdobom magam fölött. Térdemet a mellkasának nyomom, a botomat pedig a nyakához.
               Azért még van mit csiszolni, ami az időzítést illeti - válaszolom neki. Ekkor egy hirtelen rúgást érzek, és egészen az aréna széléig hátrálok, ahol a kötelek fognak meg. Mikor szabadult ki?
               LÁTTAD STU?! ZEN PÁR MÁSODPERCIG TELJESEN MOZDULATLAN VOLT, MINTHA NEM IS ÉRZÉKELNÉ, MI TÖRTÉNIK KÖRÜLÖTTE!
Jaydenre nézek kérdőn, aki szintúgy rám. Válaszul széttárom egy kicsit a karjaim, hogy én sem értem, mi történt velem az előbb. Valószínűleg megint bevetette a mocskos kis trükkjét.
               Csak nem szem elől tévesztettél Zen?
Elkezdek felé futni, de teljesen úgy érzem, mintha egyhelyben futnék. Semmit nem közeledik.
               Így nem fogsz elérni.
Olyan érzésem van, mintha egyre nagyobb lenne a ring.
               Azt hiszed, megnöveltem a teret, igaz?
Hogy elkussoljon, én egy lánggömböt lövök felé, ami csak megy-megy felé, de nem éri el.
Valószínűleg ez kívülről úgy látszik, hogy áll egyhelyben a tűz, én pedig egyhelyben futok. Úgyhogy gyorsan leállok vele, mielőtt a röhej tárgyává válok.
A tűzgolyó egyszercsak felém indul, és a ring olyan kicsivé válik számomra, hogy csak én és a ninja szerzeménynek van hely. Sok jó ember kis helyen is elfér, tartja a mondás. Teljesen kiszolgáltatott helyzetemben tehetetlennek érzem magam. Ritka pillanatok egyike. Sorozatos ütés és rúgás sorozatoknak vagyok kitéve. Jayden felé fordulok erőtlenül, aki a megváltozott helyzetnek köszönhetően nagyon közel van hozzám. De néhány másodperc után egyre távolabb kerül tőlem. Kezdi az agyam újra helyesen látni a dolgokat. A ninja idegesen maga felé szegezi a fejemet, és egy újabb ütést kapok, amitől négykézláb kerülök a földre. Sőt… konkrétan hason fekve terülök el végül. Rengeteg tartaléka lehet, ha ennyiszer tudja ezt a képességet használni. Köhögés tör ki belőlem, vért köpök az aréna padlójára. Kezd eltompulni az agyam, erőtlennek érzem magam. A hang, ami rám számol, valahonnan távolról érzékelem. Jaydenre nézek megint, akinek teljes kétsébe esést látok az arcán, közben Akimo gyenge pontját próbálom megtalálni. Visszajátszok mindent magamban. Amikor a nézőket manipulálta. Bevillan, hogy csak abban a sávban merevedtek le a nézők, amerre ő tekintett. A kommentátor, mikor az érzékemre hivatkozott. És amikor Akimo megjegyezte, hogy szem elől tévesztettem. Szem… szem… EZ AZ!!! Megvan a megoldás!!!
               7… 8… - hallom, ahogy számol a közvetítő, mire én erőt veszek magamon és lassan felállok. A számolás abbamarad.
               Fel tudsz még állni ezek után? - kérdezi Akimo. - Az becsületes… de már nem maradt egy jártányi erőd sem. Add fel, amíg nem késő.
Szavaira egy cseppet sem figyelek. Leveszem a felsőmet - hölgy olvasóink… kérem, uralkodjanak magukon… - és bekötöm vele a szemem. Ez az utolsó esélyem, amire hagyatkozhatok. Remélem, működik.
               MIRE KÉSZÜLHET ZEN, STU?! EZ EGY ELÉG ŐRŰLT HÚZÁSNAK TŰNIK!
Megjegyeztem, milyen messze van Akimo. Hallom, ahogy futni kezd felém. Hallom, ahogy erősödnek a léptek, és kiszámolom, hogy milyen távol lehet éppen. Láthatlan bikaviadal módszer. Ezt a nevet most ebben a pillanatban találtam ám ki. Amikor úgy érzem, hogy a lehető legközelebb került hozzám, elállok előtte, de közben elhúzom a lábát. Alkalmi szemfedőmet leszedem. Gyorsan kell cselekednem. Nem várom meg, amíg a ninja a földre zuhan, elkapom a ruháját, visszahúzom magamhoz, és egy szoros kötéssel bekötöm a szemeit, majd belerúgok egy akkorát, hogy a kötelekről visszapattan. Ezt a ping-pongot jó néhányszor eljátszom vele egészen addig, amíg nem terül el a földön. De gyorsan felpattan, és megpróbálja leszedni a kötést, de ahányszor ezt megkísérli, annyiszor ütök a kezére. Majd a kezébe adom a botot.
               Tessék, találd el a lufit! - mondom neki kedvesen. Ugye ismeritek ezt a játékot, ilyen születésnapi zsúrokon szokták eljátszani. Ha jól emlékszem…
Ő azonnal a fejemre akar suhintani, de én leguggolok előle, és gyomorszájon ütöm, és közben gyorsan kikapom a kezéből a botot. Ezután megint rúgok egyet rajta, amitől a ring szélére kerül.
               Na most ugrik a majom a vízbe! - mondom neki mérgesen, majd egy hatalmas felütést mérek az állára. Ahogy elhagyja a lába a talajt, és a levegőbe emelkedik a férfi, én a ring sarkán lendületet véve a lábammal szintén a levegőbe lököm magam úgy, hogy megperdüljek, és egy ilyen légi pergő rúgással küldöm padlóra az ellenfelem, aki a ring mellett landol. Én magam a kötélre érkezek, és azon állok pár másodpercet, majd egy hátra szaltóval visszatérek a ring közepére.
               EZ HIHETETLEN, AMIT LÁTTUNK, STU! ZEN A RINGEN KÍVÜLRE PENDERÍTETTE YAMAMURAT! EZZEL AUTOMATIKUSAN VESZTETT! ZENNKORI MAKOTO NYERTE A MÉRKŐZÉST VÉGÜL!
Jaydenék azonnal berohannak a ringbe, és átkarol engem, hogy ne essek össze.
               Azonnal gyere velem - szól hozzám kedvesen Jayden.
A következő kép, amire eszmélek, az a gyengélkdő.
               Te úristen… jó sok sérülést összeszedtél. Ez nem pár perc lesz, mire rendbe hozom.
Demetrius is belép.
               Ez aztán durva harc volt. Szépen álltad a sarat, fiam. Az a szembekötős húzás… tizenkilencre lapot húztál, de összejött.
               Arra gondoltam, hogy szemkontaktust kell tartania azzal, akinek megtéveszti az érzékeit, és bejött. Az időzítés volt fontos, és hogy mennyire jók az ösztöneid.
               Nagyon megijesztett, mikor vért köhögtél.
               Tényleg vér volt? Én azt hittem, paradicsomleves.
               Te ilyenkor sem veszted el a humorérzékedet? Te tényleg fura egy srác vagy… de olyan jó értemben, szóval…
               Értem én… - mondom neki lágyan és megsimítom az arcát. Demetrius kuncogását hallom közben Jayden mögül.
               Hjaaj - sóhajt egyet… - De jó nézni titeket - jegyzi meg. - Amikor én ilyen fiatal voltam…
               Demetrius! - szóltam rá azonnal.
               Ohohó… értem a célzást - feleli mosolyogva, majd mielőtt kimegy még rám kacsint az ajtóban.
               Hogy akarsz így megvédeni, ha így helyben hagyatod magad? - kérdezi gúny nélkül a hangjában, amolyan kis játékos heccelésként.
               Majd sok vitamint meg gyógynövényt szedek - felelem vigyorogva.
               Én tudok jobbat.
Erre a két vállamra teszi a kezeit, és belekezd a gyógyításba. Nagyon kellemes érzés járja át a testem. És a kezei finom érintése. Olyan rég éreztem ilyen gyengéd érintést. Leszámítva az eddigieket, mióta itt vagyok.
               Énmiattam ne aggódj - szólalok meg végül - A kezed az még mindig aggasztó állapotban van.
               Hát igen…
               De most már bejutottál a legjobb négy közé. Most már innentől magadnak kell bizonyítanod. Apád biztos büszke rád most nagyon. Ugye tudod ki lesz a következő ellenfeled?
               Igen… mit kell róla tudnom?
               Nagyon jó gyerek. Látványos mozgáskultúrája van mint láthatod, és veszélyes. Szóval vigyázz vele, mert hajlamos aljas húzásokra. És nagyon figyelj a vakond-technikára.
               Köszönöm Zen.
Jayden apja jelenik meg.
               Sejtettem, hogy itt talállak. Csak követnem kellett a turbékolás hangját - mondja ránk utalva viccesen Pristen - Keményen odatetted magad, Makoto. Sokan szerintem már azt hitték, hogy vesztettél. Te olyan igazi régimódi harcos vagy. Egyre szimpatikusabb vagy nekem. Még a végén áldásom adom rátok.
               Azért ennyire talán ne rohanjunk előre! - feleljük szinte egyszerre Jaydennel, mire elnevetjük magunkat.
               Gyere ide lányom - szólítja el tőlem, majd mikor odalép hozzá, szorosan megöleli.
               Sajnálom, Jayden… belátom, félre ismertelek. Most megmutattad, hogy tényleg igazi harcos vagy, és szükség lehet rád a harctéren. Büszke vagyok rád. De továbbra is félteni foglak. Tudod, te maradtál már csak nekem és D’Lei.
Meglep, hogy a férfi ennyire őszintén beszél. A legerősebb város vezetője egy másik oldalról.
               Megmutattad, hogy igazi Pristen vagy. Most pedig magatokra hagylak.
Azzal távozik.
               Köszönök mindent, amit értem tettél, Zen.
               Magadnak köszönd. Te harcoltál törött kézzel a ringben, és jutottál el idáig. Nem pedig én. Én csak elindítottalak egy úton, amit most már te jársz innentől. Én már csak akkor fogom meg a kezed, ha elesni látlak.
               Ez kedves… de most már képes leszek magamtól felállni.
               Na, így legyen lovagias az ember - dobom fel a labdát.
               Ne vedd a szívedre, kis butus - mondja, és beleborzol a hajamba.
               Váratlanul Heissa jelenik meg.
               Bocs a zavarásért, de üzenetet hoztam. D’Lei üzeni, hogy akadt egy kis gond útközben, de most már minden rendben van, és holnap estére hazaérnek. Ne hogy bajod essen, Baby.
               Na hála Istennek. Ez annyira jó.
               És még a bronzmérkőzést is látni fogja.
               Bronzmérkőzés?
               Igen... tudod, az elődöntő két vesztese megmérkőzik egymással, hogy kié legyen a bronzérem.
               Ja igaz...
               Most már legalább tudsz aludni. – Utalok arra, hogy D’Lei haza fog térni.
               Áhh… már meg se próbálom - neveti el magát Jayden. - Valami bagoly-vámpír keverék lehetek.
               Vérrel táplálkozol talán és huhogsz? - kérdezem ekkor tőle. - Hát az inkább komikus lenne, mint ijesztő.
               Én egy igenis félelmetes vérszívó vagyok! - mondja Jayden ilyen szörnyesen nyújtva a kezeit, és grimaszol mellé. Olyan aranyos, mikor mókázik.
               Még a végén kegyelemért könyörgök! - nevetek rá.
               Örülök, hogy végre ilyen felszabadult vagy - szól közbe Heissa.
               Igen. Nem is egy szikla, hanem egy komplett Mount Everest esett le rólam, hogy végre tudom, hogy jól van a bátyám és haza fog jönni. És valóban nem érzek semmi negatívat a levegőben.
               Csak ha Heissa elrontotta a gyomrát - szólok én is közbe.
               Eléggé az elemedben vagy ahhoz képest, hogy pépesre vertek.
               De én jobban őt.
               Azért legközelebb ne mutogasd a felsőtestedet. Még féltékeny leszek! - zrikál megint Jayden, és közbe a mellkasom simogatja.
               Nem tudtam mást tenni.
               Nem, mi? - folytatja tovább a viccelődést Jayden. Úgy hízott a májad meg az arcod, hogy az aréna már kicsi volt ahhoz, hogy kibontakozzon.
Ekkor egy kicsit szigorúan nézek rá. Persze nem direkt, de ezzel célozni akarok a legyőzött ellenfelemre. Hamar kapcsol és a szájához kap.
               Jaj bocs… ez talán kicsit durva volt… most kapcsolok hogy…
               Ritka szellemes vagy… szinte huhogsz… mint egy vámpírbagoly.
               Én… én…
               Semmi baj, ne izgulj… - mondom neki mosolyogva.
               Zen… - mondja lágy hangon.
               Tessék.
               Ugye tudod ki lesz a következő ellenfeled.
               Tebea.
               Aggódok érted… láttam, hogy harcolsz, ha egy nő az ellenfeled. Tebea nagyon erős lány.
               Jayden… vannak elveim, amihez a legvégsőkig ragaszkodom. Meg fogom oldani.
               Igazából mindkettőtökért aggódok. Tebea a legjobb barátnőm, te meg… te meg…
               Igen?
               Khm… mindegy.
               Mit akartál mondani?
               Semmit, csak azt, hogy… hogy…
Ekkor hirtelen felültem, leszegeztem a tekintetem, majd szorosan magamhoz öleltem, közben gyengéden a hátát simogattam. Mióta rátaláltam erre a lányra, úgy érzem, hogy a lelki békémet is megtaláltam.

- Nem kell mondanod semmit... – mondom suttogva. – Csodálatos vagy, Jayden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése